Prin acest podcast vei învața cum să îți câștigi clienții, cum să îți fidelizezi angajații și cum să îți păstrezi partenerii prin aceste “tool-uri” numite cadouri.
Cu toții dăruim cadouri. Cu toții vrem ca acestea să fie apreciate. Cu toții vrem ca acestea să nu fie uitate. Însă, nu tuturor ne și reușește asta.
Pentru că viața, atât cea a business-ului, cât și cea din spatele ei, au nevoie de cadouri ce NU se UITĂ, NU se ARUNCĂ! Avem nevoie de cadouri care să creeze experiențe, care spun o poveste, cadouri care creeaza legături și sunt capabile chiar si să vorbească în locul tau. Avem nevoie de cadouri corporate care să uimească clienții, să loializeze angajații, sa starneasca invidia concurentei și să ajungă populare în social media astfel încât și ceilalți să își dorească să ne cunoască!
Tu cum ai reacționa dacă un cadou pe care îl oferi îi creează impresia persoanei care îl primește că este neimportantă?
Cum te-ai simti dacă loialitatea angajaților ar fi direct proporțională cadourilor corporate pe care le-ai oferit? Ai mai avea angajați sau ai rămâne singur?
Cum te-ai simți dacă potențialii clienți ar lua în considerare companiile care aleg cadourile potrivite? Unde te-ai situa? Portofoliul tău de clienți ar crește sau din contră, ai pierde o mare parte și din cei actuali?
Ei bine, află că asta se întâmplă des, este o regulă nescrisă, însă respectată! Cadourile care nu se dau, se țin minte!
Pentru că ele sunt o modalitate de a ne arată respectul, aprecierea, grija și recunoștința pentru cei din jurul nostru, chiar și fără un motiv anume de sărbătorit. Ne aruncăm către cadouri doar atunci când este vorba despre un eveniment special, însă te-ai gândit cât de mult ar schimbă un om cu care lucrezi un cadou pe care nu îl așteptă? Un cadou făcut într-o zi de luni, un cadou făcut în mijlocul zilei, un cadou făcut fără să celebrezi un mare contract câștigat. Cadourile nu sunt doar obiecte, cadourile sunt experiențe. Iar experiențele dăruite te fac memorabil, pe tine și business-ul tău!
Poate la prima vedere, dacă trebuie să alegi un cadou pentru angajații, partenerii sau colaboratorii tăi, nu îți dai seama ce anume trebuie să urmărești, la ce anume trebuie să acorzi o foarte mare atenție și mai ales ce trebuie și cum trebuie să alegi că să fii sigur că ceea ce vei oferi va fi pe placul lor, astfel încât să le trezești o emoție frumoasă și să rămâi în mintea lor.
Este important să te gândești bine înainte să alegi un cadou. Tocmai de aceea, prin acest podcast vei învață cum să îți câștigi clienții, cum să îți fidelizezi angajații și cum să îți păstrezi partenerii prin aceste “tool-uri” numite cadouri. Un cuvânt simplu, dar cu multă încărcătură pozitivă, așa cum ar trebui să fie și cadourile tale corporate si materialele promoționale, așa cum sunt cunoscute în piață.
Eu sunt Nadia Vișan, fondatorul a 3 business-uri care au ca activitate principală cadourile, iar în cei peste 20 ani de activitate mi-am dat seama că “jobul” meu nu este doar despre mine, ci despre relațiile pe care le creez și despre cum ajut oamenii să-și atingă obiectivele prin cadouri memorabile. Și acesta este cel mai valoros aspect al muncii mele.
Când pasiunea și experiența de brand se întâlnesc, magia apare. În acest episod special, am avut-o alături de mine pe Mihaela Mureșan, Marketing Strategist și Brand Architect, cu 24 de ani de experiență, 11 ani ca Marketing Manager la IKEA.
Care e super puterea ta? Ce vrei sa lasi mosternire prin munca pe care o faci? In al doilea episod din Podcastul The Power of Gifts abordam subiectul cadourilor corporate dintr-o perspectiva diferita. Alaturi de mine este Patrica Trif, o
„Buna! Sunt Nadia, fata cu cadourile!” În primul episod al podcastului The Power of Gifts, pe numele său „De la Simplu la Strategic: Cum Să Folosești Cadourile În Favoarea Businessului Tău”, vorbim despre vocea interioară, despre a ne lăsa amprenta
Abonându-te la newsletter-ul meu o să găsești mereu toate informațiile despre cadouri, despre arta de a dărui și despre modul în care poți transforma un simplu cadou într-o experiență de neuitat.
Îti multumesc pentru ca te-ai abonat la newsletter! Datele tale au fost trimise cu succes.
Nadia,
Your brand experience Alchemist