Când am început aventura în lumea cadourilor de business dacă spuneai promoțional toată lumea se gândea în mod general la cadou, însă pe parcurs lucrurile s-au rafinat foarte mult.
Promoționale sunt acel „ceva” pe care firmele obișnuiesc să-l dea pentru a face cunoscut un anumit brand.
Acel „ceva” care se face în serie pe care se pune un logo și care nu are în minte o anumită persoană la care trebuie să ajungă.
Cadoul corporate este tratat diferit; știi cât mai multe detalii despre cei ce urmează să primească cadoul, aloci timp, aloci un buget mai mare, aloci atenția și energia ta, cadoul are o poveste. Modul de prezentare este atent ales. Imprimarea cu logo-ul companiei nu mai este necesară sau se face cât mai discret, atenția fiind pusă pe discreție și pe experiența de brand.
Cine spune că un cadou trebuie să fie doar un simplu obiect? Eu cred că un cadou este o experiență, un moment de bucurie și emoție împărtășită.
Aș putea face chiar un numitor comun pentru cele 2 tipuri de cadouri, iar aceasta ar fi INTENȚIA că cineva s-a gândit să dăruiască.
Ai sesizat și tu diferența între cele 2 tipuri de cadouri? Cum te face să te simți un produs promoțional și cum te simți atunci când primești un cadou corporate?